بازی های جدید

تمامی بازی های جدید X360 و PS3 نقد آنها ،عکسهایشان ،....

بازی های جدید

تمامی بازی های جدید X360 و PS3 نقد آنها ،عکسهایشان ،....

پیش نمایش Crysis 2


سازنده : Crytek
سبک بازی : First-Person Shooter
ناشر : Electronic Arts
زمان انتشار بازی :
تاریخ انتشار (شمسی) : ۰۲ فروردین ۱۳۹۰
تاریخ انتشار (میلادی) : 22 Mar 2011
سایر پلتفرم ها :PS3 | X360 


سبک اول شخص یکی از ریشه دار ترین و قدیمی ترین سبک ها است. سبکی که طرفداران خاص خود را دارد. هر سال بازی های زیادی با سبک اول شخص معرفی، ساخته و عرضه می شوند. خیلی از آنها ضعیف ظاهر شده و بعضی دیگر افتخار می آفرینند. این بازی ها هر کدام موضوعات خاصی دارند؛ از جنگ های جهانی گرفته تا حمله ی موجودات فضایی به زمین.در سبک اول شخص و مخصوصا در حیطه موضوعات تخیلی بازی های زیادی وجود دارند. از بهترین این بازی ها می توان سری Halo را نام برد. یکی دیگر از عناوینی که در رابطه با موضوعات تخیلی ظهور کرد Crysis است که با عرضه انحصاری خود بر روی PC در سال 2007 در کنار فرمانروایان این سبک نشست. Crytek تیم سازنده ی Crysis که مهارت فوق العاده ای در ساخت بازی های اول شخص دارد و شرکت EA(ناشر) با عرضه ی Crysis توانستند بیش از پیش محبوب شوند و طرفداران این سبک را منتظر نسخه های بعدی قرار دهند. بعد از این نسخه، نسخه ی فرعی Crysis Warhead عرضه شد که این عنوان هم طرفداران Crysis را راضی نگه داشت. دوستداران Crysis بعد از Crysis Warhead منتظر تایید نسخه ی بعدی بودند که چندی بعد به آرزوی خود رسیدند و Crysis 2 به تایید رسمی رسید. این نسخه نمایش زیادی در کنفرانس های مختلف از جمله Gamescom 2010 داشته است و توانست با نمایش های فوق العاده نظر مثبت اکثر سایت ها و مجلات را به خود جلب کند.


st3g0k96p5c4f53lcfz_7


داستان در سال 2023 در شهر نیویورک پی گیری می شود. به نظر این شهر بدترین سال های خود را تجربه می کند. نیویورک را پارک های زیبا، آسمان خراش های مجلل و ساکنینی آرام و مهربان تشکیل نمی دهند. هرج و مرج، سکوتی سنگین، ساختمان های تخریب شده و آسمانی دود گرفته نیویورک را تشکیل خواهند داد. هیچ جنگی نمی تواند اینگونه شهر را به نابودی بکشد مگر چیزی غیر از انسان... . این بار موجودات فضایی به شهر نیویورک حمله ور شده و در آنجا جولان می دهند و هیچ کس تاب مقاومت در مقابل آنها را ندارد مگر یک ابر قهرمان... . شخصیت اصلی داستان که در دو نسخه ی قبل سربازی به نام Nomad بود این بار به سرباز سیاه پوستی به نام Alcatraz (آلکارتراز) تغییر کرده است. لباس اوبسیار به لباس Nomad شبیه می باشد با این تفاوت که شکل و شمایل بهتری دارد. از دیگر تفاوت های Alcatraz نسبت به Nomad نسخه ای پیشرفته از Nanosuit است که 2 Nanosuit نامیده می شود.


8goyjx900b1dj2cxd6bv_6


شما دیگر میان جنگل های بی پایان نخواهید بود. این بار نیویورک در معرض نابودی کامل قرار گرفته و وقت نجات آن رسیده است. موجودات فضایی هیچ جایی را باقی نمی گذارند. همه جا می روند، می جهند و به سمت شما حمله ور می شوند. دشمنان انواع مختلفی دارند. از موجوداتی که با 4 پا می دوند و در وقت مطلوب ایستاده و به سمت شما شلیک می کنند تا موجوداتی که به ربات های آهنی غول پیکر شبیه اند. ترکیب دشمنان مختلف در مراحل سرعت باور نکردنی به گیم پلی می بخشد. گاهی اوقات چند هم رزم هم در کنار شما هستند ولی نمی توان به آنها دل خوش کرد. آنان به اندازه ی شما قوی نبوده و تاب آسیب های جدی را ندارد. به گونه ای که در تریلر های که نشان داده شده وقتی یکی از موجودات غول پیکر نزدیک شد و خود را به زمین کوبید تمام هم رزم های شما نابود گشته اما شما فقط به چند متر آن طرف تر پرتاب شدید. لازم نیست همه دشمنان را با اسلحه های گرم بکشید. یکی از قابلیت های 2 Nanosuit است که شما می توانید محو شوید و از پشت دشمنان را غافل گیر کنید.  2 Nanosuit قابلیت های مختلفی دارد. شما برای آسان تر کردن بازی می توانید آن را آپدیت کنید. مثلا زمان محو شدن شما محدود است و با آپدیت ها می توانید زمان بیشتری را از نگاه دشمنان پنهان بمانید. در سمت راست و پایین تصویر مقدار مهمات با رنگ سفید مایل به آبی و نقشه سمت چپ تصویر نمایش داده خواهد شد که با دویدن، پرش و حرکت دوربین، نقشه و مقدار مهمات تکان خواهند خورد. وقتی که مقدار مهمات شما روبه اتمام است خط مهمات قرمز شده و در وسط تصویر به شما اخطار داده می شود. اسلحه های زیاد و پیشرفته ای در بازی وجود دارد که می توانید با رفتن به گوشه و کنار شهر آنان را بیابید و استفاده کنید. مثل نسخه های قبل می توانید پرش های بلندی داشته باشید و به نقاط دیگر بپرید. هوش مصنوعی در یکی از تریلر ها به عنوان عنصری فوق العاده نمایش داده شد که در تریلر های بعدی به عمق این مسئله پی بردیم. وقتی که در مقابل چندین دشمن قرار می گیرید هر کدام قصد کاری می کنند. یکی از دشمنان سنگر گرفته و به شما تیر اندازی می کند. یکی دیگر به پشت بوته ها و درختان رفته و پنهان می شود دیگری وقتی که می بینید مشغول از بین بردن دیگر دشمنان هستید محل را دور زده و قصد غافل گیری شما را دارد، یا در تریلر دیگر وقتی به هر جهتی راکت می انداختید دشمن شما به جهت مخالف پریده و همین طور به شما نزدیک می شد. غیر از اسلحه های گرم و سرد می توانید با وسایل داخل شهر دشمنان را سرگرم کنید تا زمان خوبی برای تیر اندازی برسد، مثلا می توانید سطل آشغال های داخل شهر یا جعبه های خالی مهمات را به سمت آنان روانه کنید. از دیگر قابلیت های گیم پلی Live Create است که می توانید به صورت آزادانه محیط های مختلفی را بسازید.

در بخش Multiplayer یا بخش چند نفره می توانید تا 12 نفر به بازی نشسته و با دوستان خود نگاهی دیگر بر نیویورک داشته باشید. در بخش چنده نفره مد های مختلف و نقشه های زیادی موجود است که باعث می شود تا مدتها از چند نفره بازی کردن خسته نشوید. قابلیت ها و اسلحه های بخش تک نفره نیز در بخش چند نفره وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید ضربه ی بیشتری به گروه رقیب بزنید. مراحل ساخت بخش چند نفره به تیمی دیگر از شرکت Crytek داده شده و این تیم به صورت کامل تمرکز خود را بر روی بخش چند نفره قرار داده است.

نسخه ی Limited Edition نیز تایید شده است. در Limited Edition چهار ویژگی وجود دارد که نسخه ی معمولی از داشتن آن عاجز است. اولین ویژگی این نسخه Bonus XP است که 5 کلاس مختلف به قسمت چند نفره اضافه خواهد کرد. این 5 کلاس به کلاس های Assault ،Scout ،Sniper ،Demolitions ،Defence تقسیم می شوند. ویژگی دوم اضافه شدن اسلحه ی sn 447x SCAR است. سومین ویژگی افزودن یک نوع چراغ زیر sn 447x SCAR است که ویژگی های خاصی را دارا می باشد. آخرین ویژگی Unique Plantum Dog Tag نام دارد و خاصیت آن نوشتن اطلاعات افراد گروه رقیب است که کاربرد این قابلیت در بخش چند نفره مشخص خواهد شد.

سرعت، نرمی کنترل، محیطی وسیع و آزاد، بخش تک نفره ی جذاب با هوش مصنوعی فوق العاده و بخش چند نفره ی کامل و محیج از ویژگی های گیم پلی است... .


wwnu0x1nyjc56ndfwgh9_6


یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد Crysis گرافیک فوق العاده ی آن با استفاده از موتور Cry Engine 3 بود که مورد توجه بسیاری از بازی بازان قرار گرفت. گرافیک و نورپردازی دیوانه کننده، جزئیات محشر محیط و تکسچر های با کیفیت و ... همه و همه در دو نسخه ی قبلی این بازی بود. وقتی که Crytek اعلام کرد که Crysis 2 برای PS3 و Xbox 360 نیز عرضه خواهد در ذهن همه سوالاتی مبنی بر چگونگی اجرای این گرافیک بر روی کنسول های خانگی به وجود آمد اما با انتشار تریلر هایی از گیم پلی بر روی کنسول 360 تمام سوالات و ابهامات از بین رفته و همه باور کردند که Crytek می تواند. گرافیک این نسخه نیز مانند دو نسخه ی قبل فوق العاده است. Cry Engine 3 به خوبی از پس این نسخه هم بر آمده و بار دیگر افسانه ای بودن این موتور گرافیکی را به رخ کشیده است. جزئیات محیط و دشمنان چه از دور و چه از نزدیک عالی هستند. افکت آتش و دود محشر بوده و حرفی را برای گفتن باقی نمی گذارد. در محیط های شلوغ و حرکت های سریع افت فریمی مشاهده نمی شود. انمیشن های راه رفتن، دویدن، پرش  بسیار طبیعی کار شده اند، اما انیمشن صورت ها چیز دیگریست. کلمه ها به طرز شگفت انگیزی با لب و دهان و حرکات صورت هم خوانی دارند. محیط ها به هیچ وجه بسته نبوده و شما به هر کجا که اراده کنید می توانید بروید. از دیگر ویژگی های مناطق بازی تنوع فوق العاده ی آنان است که باعث می شود از گیم پلی و گرافیک خسته نشوید. محیط ها به گونه ای بود که مدام در حال تغییر اند. تخریب پذیری نیز از عنصر هایی است که با نمایش آن همه را به وجد آورد. بلوک ها، آجر ها، شیشه ها و اکثر محیط قابلیت تخریب پذیری دارند به گونه ای که حتی می توانید یک ساختمان کوچک را روی سر دشمنان خراب کنید. تغییر آب هوا و رفت آمد شب و روز با رنگ بندی زیبا و هنری ترکیب شده و تصاویری دل پذیری را به وجود آوردند. این همه با وجود تکنولوژی سه بعدی (3D) لذت را به طور کامل معنا می کنند.


agi0lq6nfdd0zbenrmn_7


در کلام اخر باید گفت Crysis 2 بازی ای است که با حفظ تمام نقاط قوت نسخه های قبل و اضافه ی قابلیت های جدید به یکی از بهترین بازی FPS تبدیل خواهد شد. بازی کردن با LCD 3D، بخش چند نفره و گشتن در نیویورک چیزی است که هیچ کسی نمی تواند از آن بگذرد.

Crysis 2 در 22 مارچ 2011 برای PC،X360،PS3 عرضه خواهد شد... .
نظرات 1 + ارسال نظر
mahmood سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.eiml.blogfa.com

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose gahziyeye aghaye seda ebi va googoosh va in poste janjalie man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon nazareto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد