Activision اعلام کرد که این شرکت
قصد دارد با Black Ops فروشی بیشتر از Modern Warfare 2 را رقم بزند.
مدیر کل بخش اروپای Call of Duty ، آقای Michael Sportouch، در گفتگویی با
MCV اعلام کرد که Activision قصد دارد
از رکوردی که ابر شوتر Infinity Ward سال گذشته در زمینه ی فروش کسب کرد،
پیشی بگیرد.
وی گفت: ما یک بازی فوق اعلاده داریم، و همچنین یک
بازاریابی فوق العاده؛ بنابراین هدف ما این است که رکورد دیگری همانند
رکوردی که با Modern Warfare 2 کسب کردیم، به دست آوریم.
منابعی که
برای ساخت Black Ops و بازاریابی آن سرمایه گزاری شدند، در بالاترین حد
ممکن قرار دارند و این بازی بزرگترین سرمایه گزاری این شرکت است. هدف ما
تنها این نیست که [این بازی] بزرگترین بازی باشد، بلکه بزرگترین سرگرمی
عرضه شده در سال 2010 باشد.
آقای Sportouch همچنین اعلام کرد که
کار تبلیغات Black Ops فردا آغاز خواهد شد ؛ با یک تبلیغات تلویزیونی 60
ثانیه ای در طول بازی انگلستان و بلغارستان در مقدماتی Euro 2012 . و
اظهار داشت که این روند متوقف نخواهد شد.
Call of Duty: Black Ops
در 10 نوامبر عرضه خواهد شد.