بازی های جدید

تمامی بازی های جدید X360 و PS3 نقد آنها ،عکسهایشان ،....

بازی های جدید

تمامی بازی های جدید X360 و PS3 نقد آنها ،عکسهایشان ،....

پیش فروش Medal of Honor در فروشگاه های نظامی GameStop متوقف شد!!



طبق گزارشی که کوتاکو منتشر کرده است ، همه ی فروشگاه های GameStop که در پایگاه های نظامی آمریکا قرار دارند ، پیش فروش عنوان Medal of Honor را متوقف کرده اند .

کوتاکو اعلام کرده است فروشگاه های نظامی GameStop از نیمه ی روز جاری پیش فروش عنوان شوتر  EA را متوقف کرده است .

این حرکت به این دلیل انجام شده است که در بخش بازی چند نفره ی آنلاین شما می توانید در نقش نیروهای طالبان قرار بگیرید و نیروهای نظامی آمریکا را از بین ببرید.
 GameStop نیز در یادداشتی که در سایت خود منتشر کرده است این بخش را بی احترامی به مردان و زنانی که در لباس ارتش آمریکا چه اکنون و چه در گذشته خدمت کرده اند ، دانسته است .
هم چنین در ادامه ی این یادداشت نوشته شده است ، کسانی که می خواهند این عنوان را تهیه کنند ، قادر به انجام این کار در فروشگاه های نظامی GameStop نیستند و به همین دلیل توسط مسئولین فروشگاه به نزدیک ترین شعبه هدایت می شوند .

پیش از این نیز Liam Fox وزیر دفاع امور خارجه ی بریتانیا از مردم خواسته بود برای احترام به سربازانی که در جنگ با طالبان کشته شده اند از خرید Medal of Honor خودداری کنند.

عنوان MoH در تاریخ 12 اکتبر ( 20 مهر ) در ایالات متحده و در تاریخ 15 اکتبر ( 23 مهر) در بریتانیا برای پلتفورم های PS3,X360 و PC منتشر خواهد شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد